Vähän erilainen vappu

toukokuuta 01, 2014

Taisinkin mainita täällä blogin puolella, että mulla on ollut todella väsynyt ja voimaton olo. Nyt kaikki oireet on onneksi jo hävinneet. Luulin sitä siitepölyallergiaksi, sillä mulla ei ollut mitään hajua mikä mua vaivasi. Olihan kaikkialla uutisoitu, että nyt on todella voimakas siitepölykausi. 
No anyway mulla oli eilen aamulla vihdoin lääkäriaika. Siellä mulle sanottiin heti, että juu ei ole siitepölystä kyse. Otettiin verikokeet ja sain lähteä kotiin. Iltapäivällä mulle soitettiin ja sanottiin, että olisi hyvä jos lähtisin päivystykseen vielä samana iltana. Sinne mä sitten suuntasin ja siellä pysyttiin ihan iltaan asti.
Uusien verikokeiden ja monen tunnin odottelun jälkeen sain vihdoin tietää mikä mulla oli. Mononukleoosi eli suomeksi pusutauti. Ei mitään hirveän vakavaa siis. 
Yksi asia mua kuitenkin järkytti. Kun on tämä tauti, niin fyysistä rasitusta pitäisi välttää jopa kuukauden ajan, sillä osalla potilaista perna saattaa suurentua ja se voi revetä. Mä olin valitellut vatsakivuista ja ollut pääsiäisen töissä. Mun työ on fyysisesti tosi raskasta, joten mua vähän kauhistuttaa jos tässä on ollut edes pieni riski siihen, että se perna oisi voinut suurentua.
Nyt kaikki on onneksi hyvin ja mun pitää ottaa ihan rauhassa. Se tarkottaakin hyvästejä salille hetkeksi..
Että sellanen vappu mulla oli! Toivottavasti teillä kaikilla oli paljon hauskempaa ja vähän villimpää, kuin sairaalan odotustilassa istuskelu..:-D

Image (2)
1. Aamulla labrassa 2. Koulun jälkeen kaikki oli vielä hyvin ja hymyilytti
Image (1)
3. Hymy hyytyi kun piti lähteä viettämään iltaa päivystykseen. 4. Siellä mä istuin ja kulutin penkkiä, oli todella tylsää!

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Onneks oot nyt kunnossa. Saat koomaa ihan luvan kanssa :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep onneks! Mut mä en haluis yhtää koomaa... Sitä tuli tehtyy tarpeeks sillonku olin pipi :-D

      Poista
  2. Komppaan Sannia, onneks oot nyt kunnossa! Mahtoi olla kamala vappu... :S Mutta joo, kyllä se siitä :)

    SE HAASTATTELU SINNE LUOVIIN MENI IHAN SIKAHYVIN!! Ne oli tosi tyytyväisiä kuullessaan että miten innostunut mä oon siitä alasta jaja... ne hymyili mulle kokoajan ja mä olin vaan et jeeee ♥ Nyt vaan peukut kunnolla pystyyn että pääsisin... :3 Ihii, oon ihan kikseissä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei ollu mikään mukavin vappu.. Mut nyt kaikki on ihan fine :-)
      Ja hieno kuulla!! Aivan varmasti pääset sinne opiskelemaan :-)

      Poista

Subscribe