Flower power

kesäkuuta 26, 2014

kollaasiii
pieni

Flunssainen nuhanenä täällä hei! Mulla alkoi tiistaina parin viikon loma ennen kuin seuraava kesätyö alkaa ja menin sitten nappaamaan itselleni mukavan pöpön. Ahkerat työntekijät sairastelee lomalla! Yritän tässä kuitenkin pikaisesti parantua, sillä tiedossa olisi vihdoin opinnäytetyön kuvailua. Oon oottanut tätä kuin kuuta nousevaa ja mulla on pienet paineet sen suhteen. Ensimmäistä osaa kuvataan siis lauantaina ja sen jälkeen pitäis järjestää vielä kolmet kuvaukset. Rankkaa.. Mutta toivottavasti sen arvoista!

Yllä näkyvät kuvat on otettu viime viikolla, kun spontaanisti tehtiin pikkusiskon kanssa pienet photoshootit. Välillä mä mietin, että miten me voidaan olla sukua kun toi toinen on vaan niin kaunis! 

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Mun mielestä ootte kyllä molemmat tosi samannäköisiä tietyiltä piirteiltä - tosi eksoottisen näköisiä upeita tyttöjä molemmat! :)

    VastaaPoista

Subscribe