Oh summer

heinäkuuta 01, 2014

juupa2
leooo3
juupa
leooo2
juupa3

Ensimmäinen osa opinnäytetyöstä on kuvattu, jes! Seuraava kuvataan toivottavasti perjantaina ja ehkä jossain muualla kuin Suomessa.. Sormet ristiin. Nyt voisin lopettaa opinnäytetyöstä jauhamisen, se vaan on niin iso ja ajankohtanen juttu mulle, että siitä tulee väkisinkin höpötettyä. 
Voisin vaikka kertoa noista housuista, jotka on ehkä maailman mukavimmat ja ihanimmat ikinä! Oon etsiskellyt kaupoista löysiä ja kuviollisia housuja tuloksetta. Turkistahan ne sitten löytyi ja oon ihan rakastunut näihin. Mitäs tykkäätte?
Mulla on enää kuusi päivää lomaa, ennen kuin uusi työ alkaa. Vähän jänskättää miten se tulee sujumaan sillä mulla alkaa työt joka päivä kuudelta.. Apua. Toivottavasti ne helteet rantautuisi tännekkin päin, niin voisi tosta heinäkuusta nauttia edes jotenkin. 
Nyt mä lähen pakkaamaan laukkua ja suuntaan nokkani salille päin! On ollutkin jo vähän ikävä sitä paikkaa. Terveisin Kiia joka ei ole käynyt siellä moneen viikkoon..

You Might Also Like

4 kommenttia

Subscribe