First few days

tammikuuta 09, 2015

kollaasi1
1. Melkein 20kg painava laukku + kolme kerrosta + ei hissiä = not cool. 2. Lentokentällä ja pakollinen passi ja lippu kuva.
kollaasi2
3. Ja tietty piti ottaa lentokenttäselfie! 4. Kotikatu, joka johtaa samalla satamaan.
IMG_0683
5. Eiliset maisemat erään talon katolta. Not bad!

Täällä ollaan! Selvisin ehjin nahoin niin Münchenin kuin Maltan lentokentillä. Paria kommellusta lukuunottamatta tosin. Kulttuurishokeilta ei olla säästytty toisaalta uskon, että se on ihan normaalia. Asun siis solukämpässä jossa on jo kaksi muuta henkilöä. Toinen on Petri (on muuten ihanaa puhua Suomea jollekkin!) ja toinen on Jos, joka tosin lähtee viikon tai parin kuluttua.

Tänään mulla on ensimmäinen työpäivä. Itseasiassa olen tälläkin hetkellä töissä, mulla on vaan vapaa-aikaa tehdä omia juttujani. Vielä ei siis ole mitään kummosempia työtehtäviä. Pitää saada eka rutiinit kuntoon, luultavasti ensi viikolla pääsen kunnolla hommiin. Katsotaan mitä tuleman pitää! Tänään illemmalla oon menossa Pacevilleen joka on siis paikallinen bilekaupunki. Tulee varmasti olemaan hauska ilta. :-)

Voitte seurata mun elämää myös instagramissa jonne yritän päivitellä nyt mahdollisimman usein!

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Mä oon alkanu lukemaan sun blogia vasta niin en tiiä,eli mitä sä siellä niinku teet työks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valokuvaan, teen mainoksia/julisteita, toimistotöitä jne. Voin kertoa sitten paremmin kun tiiän ite! Nyt on vasta totuttelua. :-)

      Poista
  2. En ehkä kestä, vähän alko muaki toi Malta kiinnostamaan niinkun matkakohteena! Minkä nimisessä kaupungissa sä nyt oot siel? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe tänne vaan!! Oon Msidassa, helposti pääsee Vallettaan ja Sliemaan ja tietty muihin paikkoihin. Tämmönen pikkunen paikka, missä ei oo niin paljon turisteja. :-)

      Poista
  3. ootko siis vaihdossa vai jonkun järjestön kautta vai häh? :D voisitko kertoo tästä vähän lisää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon siis työssäoppimassa :-) Mun alaan (audiovisuaalinen viestintä) kuuluu olla 5kk työssäoppimista ja mä lähin ulkomaille suorittaa sen! Ja jos on jotain muuta kysyttävää niin kysy pois. :-)

      Poista

Subscribe