One time in Sliema

elokuuta 23, 2015

meitsi6
vautsivau32
m3
kollaasi1
vautsivau
m8
vautsivau2
kollaasi2
meitsi7

Käytiin yksi päivä Marjutin kanssa kuvailemassa Sliemassa. Mua jännitti ottaa pitkästä aikaa oma kamera käteen ja mietinkin, että osaankohan mä kuvata enää ja tuleeko näistä nyt mitään. Kivoja kuvia saatiin kuitenkin otettua ja lokaatio oli kyllä aivan loistava! Auringonlasku + Valletta selän takana =

Saatiin tällä viikolla meille vähän vieraita kylään. Sekä mun, että kämppiksen kaverit tuli visiitille ja ollaan yritetty viihdyttää niitä parhaamme mukaan. Valitettavasti mä joudun olemaan töissä, mutta onneksi vapaapäivinä ja ennen töihin menoa kerkee kyllä tehdä vaikka ja mitä. Huomenna olisikin tarkotus viedä heidät Cominolle! Saas nähdä jos mäkin saisin taas vähän rusketusta pintaan. Ei silloin helleaallon aikana pystynyt edes kuvittelemaan menevänsä rannalle. En malta odottaa. että pääsen uimaan siihen kirkkaan turkoosiin veteen. :-)

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Törkeän upeita kuvia ja kaunis likka! :) Mukavanoloinen blogi, jään ehdottomasti seurailemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan hirmusesti!! Kiva, että tykkäät :)

      Poista
  2. Koska uutta postausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaw luulin, että ketään ei enää kiinnosta kun oon ollut ihan hiljaa täällä. :-D Jos sitä tänään kirjoittelisi!

      Poista
  3. Toki kiinnostaa! En seuraa oikeastaan blogeja, mutta oot poikkeus, sillä sun tekstejä on kiva lukea ja seurata mitä sulle kuuluu :)

    VastaaPoista

Subscribe