What I have been up to?

elokuuta 13, 2015

Kuukausi sitten tuli postailtua tänne viimeksi, hmm hupsista. Maltalla oli yhdessä vaiheessa (tai no on vieläkin..) aivan älyttömän kuuma. Auringossa tuntui melkein +39 ja se vei multa kaiken energian. Olin todella väsynyt joka päivä aina kun pääsin kotiin töistä. En voinut edes ajatella lähteväni ulos kuvailemaan. Täällä ei pystynyt tehdä yhtään mitään ilman, että hiki virtasi koko ajan. Pakko myöntää, että nytkin kun kirjoitan tätä postausta meidän keittiössä niin hiki valuu.. :-D Tosiaan istun paikoillani ja on niin kuuma! Tähän voi myös vaikuttaa se, että asutaan melkein ylimmässä kerroksessa ja kuuma ilma nousee ylös joten..

jee2-polakollaasi

Anyways paljon olisi kerrottavaa mitä tässä kuukauden aikana on tullut tehtyä! 

Suurimmaksi osaksi mun päivät ja viikot ovat täynnä tietenkin työntekoa. Tykkään mun työpaikasta ja työkavereista ihan älyttömästi. Vapaapäivinä olen sitten ottanut rennosti a.k.a en ole tehnyt yhtään mitään, kun kuumuus väsyttää tai vaihtoehtoisesti juhlinut. Maanantaina juhlittiin mun synttäreitä ja nyt on siis viimeinen vuosi teini-ikäisenä lähtenyt käyntiin. Aloitettiin mun synttäreitten juhliminen jo perjantaina ja lauantain välipäivän jälkeen jatkettiin sunnuntaista maanantaihin. Rankka juhliminen lopetettiin ihanaan illalliseen kämppisten kanssa. Mentiin meidän ultimate favourite sushipaikkaan ja ei kyllä lähdetty pettyneinä pois.

jee2-polakollaasi2


Mitäs muuta sitä on sitten tullut tehtyä:

☼ Värjäsin hiukset ja taas sitä ollaan astetta vaaleampi. ☼ Juhlittiin yrityksen kesäbileissä. Kuljetus sinne oli pikaveneellä (mikä oli muuten ihan älyttömän siistiä), sitten myöhemmin nautittiin hyvästä ruuasta ja juomasta kera mahtavien ihmisten. ☼ Saanut melkeinpä yliannostuksen sushista, duunipaikan läheltä on tultu tilattua ihan älyttömän halpaa ja hyvää sushia.. nam. ☼ Uinut paaljon! ☼

jee2-polakollaasi4


☼ Ja tietenkin nauttinut elämästä ja näistä ihanista ihmisistä mun ympärillä! 

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe